2015. november 14., szombat

BlogVideós dolgok

Sziasztok Srácok!

Lassan vége az Először együtt c. fő történet szálnak  (konkrétan egy rész van hátra belőle) és mivel tudjuk, hogy nem tudunk az elkövetkezendő hétben végezni a megírásával, itt egy kis kárpótlás.
Említettem már egy korábbi bejegyzésben, hogy meglepetésünk van számotokra, ami leginkább a szereplőket segíti elképzelni stb.
Na tehát itt van egy kis videó drága barátainkról! Nyilván nem mestermunka és így, több hónap távlatában jómagam (a készítő) is találtam olyat, amit máshogy csináltam volna, de úgy gondolom, hogy nem érdemes már semmit változtatni rajta. Így jó, ahogy van. Majd a következő még jobb lesz!:)
A szereplőket nem mindig egy színész "játssza". Ez nem csak azért van, mert nem találtam megfelelő gifet (:D), hanem ezért is mert végül is a ti képzeletetekben már kialakultak nagyjából a szereplők, tehát mindenkinek  máshogy néznek ki. Szóval nem kell szigorúan egy kinézetre hagyatkozni, hanem csak imitáljuk a képekkel személyiségét stb. Remélem sikerült eltalálni a videót, és kialakul a kellő kép a srácokról. Mi nagyjából így képzeljük el őket!:)



xoxo A&B

2 megjegyzés:

  1. Huh...hátegyemmegdeügyesekvagytok :3
    Szerintem nagyon jó lett! Hiteles:) Jó a zene:D Meg van pár helyes tag benne........... :333333333
    Véleményem szerint; manyifíkó :D :3 <3 !!

    VálaszTörlés